2014-09-30

#9

Ostatni post dotyczący "Srebrnej Pętelki 2014". 

Sukienka była kończona dzień przed pokazem, a podczas szycia była tylko jedna przymiarka, co nadal wydaje mi się niemożliwe i nie wierzę, że tak było!

Chcąc odczytać przesłanie kolekcji należy skupić się na prawie ostatnim momencie pokazu (2:43)

 

Kiedy wszystkie modelki stoją na wybiegu należy spojrzeć na ciuchy pod względem kolorystycznym. Od czerwonej sukienki tworzy się "cień" płaszczy. Na początku czarne, po szarość która blednie aż do koloru białego. Stąd nazwa kolekcji: SHADOW. Głównym jej przesłaniem jest to, by właśnie nie pozostawać w cieniu innych.


Mam nadzieję, że kiecka będzie jeszcze częścią jakiejś porządnej sesji zdjęciowej i efekty zobaczycie na blogu :)

Zgadujcie ile metrów tkaniny potrzebowałam by ją uszyć :)








3 komentarze:

  1. To nie kiecka, to nawet nie sukienka, to jest wytworna suknia :-)
    Ile metrów? Hm.. 5? 6? Nie mam pojęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej chwili był to sekret, ale chyba najwyższy czas go zdradzić !
    13 metrów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nawet chciałam rzucić, że pewnie z dziesięć albo i więcej, ale ugryzłam się w klawiaturę ;-)
      W ogóle bardzo się cieszę, że trafiłam na Twój blog. Przyjemnie się ogląda takie piękne i staranne rzeczy, zdają się niezwykle wypieszczone.

      Usuń