2014-09-04

Srebrna Pętelka

Człowiek podobno potrzebuje ok 30 dni by wyrobić w sobie jakiś nawyk lub by jakiegoś się pozbyć. W sumie miałoby to jakiś sens patrząc jak internet zalewają trzydziestodniowe wyzwania! Rób przysiady przez 30 dni, brzuszki itd. Po tym czasie po prostu przyzwyczajamy się do danej czynności.
Ostatni miesiąc był niezłym wyzwaniem dla mnie! Od czasu, gdy dowiedziałam się, że jestem finalistką konkursu "Srebrna Pętelka" miałam 3,5 dnia na jeden outfit. Szyłam prawie codziennie przez ok 30 dni. Nie znudziło się mi. Jeszcze bardziej chcę szyć!

Praca projektanta polega na projektowaniu, konstruktora na przygotowaniu wykroju, krawca na szyciu. Tworząc tę mini "kolekcję" wczułam się w każdą z tych ról (a nawet fryzjerki przed samym pokazem) i to w dodatku (znów) prawdopodobnie jako najmłodsza z wybranych uczestników (wcześniej podczas konkursu Młodopolskie Kroje). W tym roku był na prawdę bardzo wysoki poziom (fotorelacja), ale liczyłam, że inna kolekcja wygra (inna niż moja :P )

Kolekcja charakteryzuje się prostymi formami, ale już nie taką prostą konstrukcją. Dużo dzieje się na plecach, co będziecie mogli zobaczyć w kolejnych postach.

Jeszcze raz dziękuję moim pięknym modelkom :)






















2 komentarze:

  1. To są profesjonalne modelki? Bo wydają się być za niskie i troszkę, hmmm za grube (oczywiście jak na modelki!). Ale ubrania super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są profesjonalne, ale ja jestem bardzo z nich zadowolona :D przez cały dzień była świetna atmosfera co odbierało mi troszkę stresu :D

    OdpowiedzUsuń